Megkérdeztük ügyfeleinket, mennyire elégedettek a rEVOL Expresszel. Érdekes visszajelzéseket kaptunk.
Száz ügyfelünknek küldtünk ki érdeklődő kérdőívet, melyre 78 visszajelzést kaptunk. Az ügyfeleket arra kértük, hogy 1-5-ig terjedő skálán jelöljék be, hogy mennyire elégedettek a rEVOL Express programmal.
Az alábbi eredményt kaptuk:
5 pont: | 19 db |
4 pont: | 28 db |
3 pont: | 9 db |
2 pont: | 14 db |
1 pont: | 8 db |
78 db |

Ezek után megkerestük azokat a cégeket, akiktől 1 vagy 2 pontot kaptunk és ajánlottuk az oktatási szolgáltatásunkat. Végül a 22 cégből 14 cégnek tartottunk oktatást, akiktől kértük, hogy ezután ismét pontozzanak minket.
Az alábbiak szerint módosultak a korábbi 1-es és 2-es pontok:
5 pont: | 4 db |
4 pont: | 6 db |
3 pont: | 3 db |
2 pont: | 1 db |
1 pont: | 0 db |
14 db |

A fentiekből kiderült, hogy a rEVOL Express tudása jóval nagyobb, mint amennyit jelenleg az ügyfeleink kihasználnak. A funkciók megtanulásával hatékonyabb lenne a munkavégzés, és gyorsabb a bizonylatkészítés. Ebben segítségére lehet a személyes oktatás, ahol felmérhetjük az aktuális állapotot, és célirányosan segíthetünk a jobb programhasználatban.
Az oktatást irodánkban, vagy akár Önnél is megtarthatjuk, hogy a megszokott környezetben segíthessünk. Aktuális árainkat az Ügyfélközpontban, a Szolgáltatásaink között találhatja meg.